tiistai 5. huhtikuuta 2011

VÄHÄN KEVÄISEMPÄÄ...



...mutta silti edelleen aika tummia sävyjä tulee valittua ylle. Keväistä on kuitenkin takin malli, sen lyhyet hihat ja se, että olen jättänyt takin auki alaostastaan. Plus tietenkin iloinen vaaleanpunainen silkkiliina, joka pilkottaa kaula-aukosta. Hyvästi villafällyt, tumput ja toppatakit ! ( Huomatkaa, että olen nopeasti unohtanut eiliset kärsimykset ! )

Takki on kirpputorilta, ja laukun olen lunastanut Tuialta, jonka harhaostos se ensin oli.  Laukku on peribrittiläisen Russell&Bromleyn vanhempaa tuotantoa ja olen vallan ihastunut siihen(kin). Ohuen nauhan saa helposti tungettua laukun sisään ja laukku muuntuu siten kädessä kannettavaksi. Tällaiset hiukan pienemmät laukut ovat alkaneet viehättää aina vain enemmän, ongelmaksi muodostuu niiden kanssa ainoastaan se, että mukaan otettavia kamoja täytyy pohtia ankarasti. Lasten kanssa kulkiessa tällainen pikkunyssäkkä ei ole mikään paras vaihtoehto, ainakaan meillä. Muistanette varmaan sen kilon pikkuautoja ja kaiken muun tarpeellisen välineistön !

Jos suinkin ennätän, esittelen huomenna yhden tuunatun Mulberryn. Ja ei huolta,  tein vain ärtyisässä mielentilassa sellaisen pikkufiksauksen, jonka jälkeen laukku muuntui huomattavasti helpommaksi käyttää. Mutta huomasin sitä väsätessäni, että kokoelmissani on yhden M:n mentävä aukko. Hih. ;-)


Takki Zara ( kirppikseltä ), laukku Russell & Bromley ( 2ndhand ), vyö Guess, farkut Vila, kengät Vagabond

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen jokaisesta viestistä, ihan lyhyestä ja höpsöstäkin. Kiitos, kun piristit päivääni !