sunnuntai 27. marraskuuta 2011

VIIKONLOPPUNA


Ihana, ihana, auringonpaisteinen eilinen. Tänään sitten on satanutkin koko viikonlopun edestä. Päivää ovat kuitenkin piristäneet lasten leipomukset ja muutama glögilasillinen. Ihan adventtitunnelmissa ei täällä olla oltu kuitenkaan, lämmin syksy on aiheuttanut sen, että joulufiilis on vielä hakusessa.  Joulukoristeet ovat autotallissa kaiken ryjän keskellä, jossain. Uusia koristeita ei saa kuulemma hankkia, vanhojakin on mukamas kasapäin. Plääh, sanon minä. Olen etsiskellyt jotain kaunista seimiasetelmaa, mutta sen ujuttaminen jonnekin ilman että kukaan huomaa mitään, tuntuu aika haastavalta. Varsinkin, kun olin ajatellut sijoittaa sen ruokapöydän toiseen päätyyn. Onneksi ennätin tilata kauniit, puiset lumihiutaleet ennen kieltoa, ne saanen sentään ripustettua johonkin nurkkaan aika huomaamattomasti. Toivotaan ainakin niin.

***

Mustavalkoinen talja, glögilasit ja kuvioitu lautanen ovat kirppislöytöjä vuosien takaa.  Ja pullissa on paljon voita, sokeria ja kanelia, tietenkin, eiväthän ne muuten miltään maistu !

5 kommenttia:

  1. Toi ujuttaminen on tuttua:) Ja noi sun tuolit on niin kauniit!!!!

    VastaaPoista
  2. Aijai. Hyvännäköiset nisut ja muut...:) Kaunista -taas kerran!

    VastaaPoista
  3. selma: ilman ujuttamista ei tulisi mun hankinnoista mitään... ;-) Tuolit on toisaan aika ihanat :-)

    Himoshoppaaja: ja nisut olivat herrrkullisia ! Kiitos.

    VastaaPoista
  4. Nuo tuolit..menikö niihin miljoona vai kaksi ?? Niin hienot.

    VastaaPoista
  5. Reissuja ja romantiikkaa: mun mielestä nämä olivat ihan normaalihintaiset ruokapöydän tuolit :-) Ja on ne hienot !

    VastaaPoista

Olen iloinen jokaisesta viestistä, ihan lyhyestä ja höpsöstäkin. Kiitos, kun piristit päivääni !