Pähkäilen siis edelleen tupaan tulevaa tapettia. Ykkösvaihtoehtoa, eli sitä ruskeaa Juhannusruusua ei saa, se on loppu, finito, slut eikä se ole edes painojonossa, vaikka sellaistakin informaatiota Pihlgren & Ritolalta jossain välissä sain. Mutta josko joku muu väri olisi sittenkin ihan ok ? Esimerkiksi tuo ylin vaaleansininen on ihanan raikas, vaikka sinistä en alunperin ajatellutkaan laittavani. Tupa on melko matala ja yksi pitkä seinä on tarkoitus jättää paljalle hirrelle, joten vaalea väritys ei sekään olisi huono juttu. Toisaalta uskon siihen, että vaikka kaikista vaihtoehdoista iskisi seinään minkä tahansa, lopputulos olisi vähintäänkin kelvollinen. Kaikissa tähän asti nähtävillä olleissa kappaleissa on oma viehätyksensä ja toivoisinkin, että huoneita olisi enemmän, jotta useampaa vaihtoehtoa voisi laittaa esille.
Tapetinpaloja on teippailtuna vähän sinne tänne, kotona ja Kallismaalla. Kohta pitäisi tehdä lopullinen päätös, mutta valitse näistä nyt sitten...





















