sunnuntai 20. kesäkuuta 2010

INGLOT LOVE








Olin menossa eilen törsäämään joululahjaksi ( !? ) saamaani Stockan lahjakorttia. Vakaa aikomukseni oli ostaa jotain hyödyllistä (keittiövaaka ) ja jotain turhamaista ( meikkejä, mm. musta rajausväri ). Selostin suu vaahdossa suunnitelmiani ystävättärelleni, joka heti kuultuuaan aikeeni raahasi minut Inglotin      myymälään. Onneksi ! I'm in love ! Ihania meikkejä, hyvälaatuisia ja hyvän hintaisia.  Kivaa on, että paletit saa koota itse, haluamissaan väreissä. Yritin valita omaan palettiini tavanomaisesta ( siis omasta tavanomaisestani ) poikkeavia värejä, kuten vihreää ja lilaa. Koekäytetty on, luomivärit ovat runsaspigmenttisiä ja kestäviä ja geelirajaus on ihan huippuhyvä.

Luomivärinapit  kiinnittyvät  magneeteilla ,  joten yhden    loppuunkuluneen   napin saa korvattua    helposti uudella . Myös paletit kiinnittyvät toisiinsa magneeteilla. Korostuspuuterikin vaikuttaa lupaavalta.Pudotin sen muuten ensitöikseni lattialle, onneksi vain reuna murtui, ei vaikuta käyttöön mitenkään.

Suunnittelen seuraavaksi uutta hyökkäystä Inglotin myymälään. Ainakin geelirajauksia on saatava lisää, samoin ehkä luomivärejä omissa tylsissä sävyissäni ( beige, roosa, vaaleanruskea ) ,  niitä    käytän kuitenkin eniten.




5 kommenttia:

  1. Minkä merkin kanssa noi on samaa hintaluokkaa? Mä olen käyttänyt melko paljon make up foreveriä, opin meikkaajaystävältä. Ne on myös runsaspigmenttisiä ja riittoisia. Nyt alkais olla aika ostaa uusia - entä jos onkin aika vaihtaa merkkiä?

    Anu

    VastaaPoista
  2. Edullisia ovat, mutta en nyt osaa suoralta kädeltä sanoa, että mihin merkkeihin vertaisin. Luomivärinappien hinnant olivat muistaakseni 5 € pieni ja 7 € tuo isompi, palettiin otettuna ainakin nuo isommat tulivat huomattavasti edullisemmaksi. Huulikiillot näyttivät olevan kympin luokkaa, samoin ripsarit. Geelirajaus maksoi 12 €, oli mielestäni aivan huippuhyvä hankinta !

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa MUFia edullisemmalta. Tyyli on aika sama, että itse saa valikoida.

    Anu

    VastaaPoista
  4. Oi voi.. mä oon ollu uskollinen Body Shopille jo vuosikaudet, mutta nyt tekis mieli kokeilla uutta. Luomiväripaleteissa on aina värejä, joita en käytä. Noilla hinnoilla voisi myös kokeilla jotain muutakin kuin ainaista ruskeaa..

    VastaaPoista
  5. ^^Ei tosiaan ainakaan pitäisi hinnasta olla kiinni kokeilu. Kannattaa käydä testailemassa myymälässä.

    ^No ei tod. ks edellä :-D Ruskea on täälläkin helmasynti, ostan aina ihan samanvärisiä nappeja... Mulle osasi asiallinen ja kiva myyjä suositella sellaisia värejä, joita en olisi itse tullut ajatelleeksi ( just se vihreä ja lila ) ja nyt kun olen käyttänyt niitä muutaman kerran, niin huomaan, että ne sopivat mulle tosi hyvin. Yritin ottaa muutaman meikkikuvan, mutta huonoin tuloksin. Pitää harjoitella.

    VastaaPoista

Olen iloinen jokaisesta viestistä, ihan lyhyestä ja höpsöstäkin. Kiitos, kun piristit päivääni !