torstai 2. kesäkuuta 2011

HOPOTIHOI


Hevosaiheet viehättävät minua jostain syystä. Siksipä en voinut vastustaa tätä hatturasiaa sen nähdessäni, se sopii niin hyvin muiden vanhojen kaakkien seuraan.  Rasiassa ei toistaiseksi säilytetä yhtään mitään, se on vain koristeena. Oikeastaan en edes tiedä, mitä sinne laittaisin. Ehkäpä huiveja tai koruja ? Kaapin tuunauskin on  vielä kesken, enkä oikein tiedä, millainen se on valmiina. Saatan hioa tumman pinnan siitä kokonaan pois.

Anteeksi tuunaus-sanan käyttö.  Ja oikeasti, kertokaa mitä muuta sanaa voisi käyttää sen sijaan. Kunnostaminen ei käy, koska kaappi on uusi. Muokkaaminen viittaa jotenkin funktion muuttamiseen. Uudistaminen ? Apua !

6 kommenttia:

  1. Kaunis hatturasia. Tulee ihan lempikaupunkini Lontoo mieleen. :)

    Minäkin inhoan tuunaus-sanaa. Ehkä (luova) uudistaminen?

    VastaaPoista
  2. en myöskään tykkää tuunaus-sanasta, en kylläkään osaa sanoa mitään mikä vastaisikaan sitä...olen kuulolla jos joku keksii hyvän!!!=) kaunis rasia ja kaappi!

    t:auran heidi

    VastaaPoista
  3. Tuunauksesta mulle tulee aina ja ikuisesti mieleen tuunauscorolla :) Ihan hirveä sana, heh
    Mä pääosin "fiksailen" kaikkea. Tai ihan vaan maalaan, kunnostan, verhoilen.

    VastaaPoista
  4. Ihana rasia!! Miten aina löydätkin kaikkea ihanaa :)

    VastaaPoista
  5. Katja: kiitos :-) Lontoo on tosiaan ihana. Ja luova uudistaminen on ehkä kovin pitkä, mutta toki kuvaava !

    Tarleena: hihii, ei ! :-D

    Heidi: en keksi minäkään, miettinyt olen kovasti kun yksi pöytäprojekti menossa, joka pitäisi esitellä. Kiitos :-)

    Nanna: fiksaamista minäkin käytän, mutta ehkä se tarkoittaa kuitenkin enemmän korjaamista ? Tuunattu Corolla, hihii !

    Jennukka: kiitos :-) Itse toivoisin, että en niin hanakasti löytäisi kaikkea ihanaa... alkaa tila loppua kesken !

    VastaaPoista

Olen iloinen jokaisesta viestistä, ihan lyhyestä ja höpsöstäkin. Kiitos, kun piristit päivääni !