perjantai 10. syyskuuta 2010

KIRPPISLÖYTÖJÄ III



Lisää kirppislöytöjä. Nämä vaan ovat sitten kivoja ostoksia, edullisia ja virheostokset saa yleensä helposti eteenpäin. Itse asiassa ylimmän kuvan vaalean paidan sain ilmaiseksi, kun siinä oli tahra eikä myyjä aikonut viedä takaisin kotiin mitään. Tahra lähti pesussa ja paita on sen jäljiltä kuin uusi. Alla on H&M:n alusmekko, jossa pitsikaitale rintojen alla. Jokin muu aluspaita tai -mekko on parempi valinta tämän kanssa.

Musta paljettikoristeinen mekko on kiva bilehilerytky, testattu on ( merkkinä Sasch, ihan outo minulle ).


Pallopaita on hauska, mutta sekin vaatii alleen jotain. Laput on leikattu irti, mutta veikkaisin, että se on H&M:n. Musta ohut neulostrikoopaita on Zaran. Lepakkohihat näkyvät harmillisen huonosti. Mustaa vaatetta on muutenkin vaikea kuvata, yksityiskohdat jäävät helposti uupumaan.

2 kommenttia:

  1. Ihana pallopaita. Mäkin olen ruvennut haikailemaan jotain samantapaista, punaisena tosin. Tummansininen ei ole yhtään mun väri ja joudun pitämään päivittäin töissä valkoista takkia tummansinisillä kauluksilla :/

    Mahtava valikoima ruskeita kenkiä!!

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä tummansininen on oikein kiva, erityisesti yhdistettynä valkoiseen ja vaaleansiniseen. En oikein tiedä, että sopiiko se minullekaan kovin hyvin, mutta ianahan voi laittaa huivin kaulaan :-)

    Pitäähän sitä olla kaikkiin laukkuihin sopivat kengät ;-)

    VastaaPoista

Olen iloinen jokaisesta viestistä, ihan lyhyestä ja höpsöstäkin. Kiitos, kun piristit päivääni !