keskiviikko 29. syyskuuta 2010

ETSY!

 


Eksyin ETSYyn . Onneksi, koska paikka on pullollaan toinen toistaan viehättävämpiä pikkuputiikkeja, jotka myyvät kaikkea ihanaa, siis muutakin kuin vaatetta ;-) Posti on tuonut kolme Etsy- pakettia, ja olen aivan hurmaantunut: jokainen lähetys on paketoitu huolella ja mukaan on laitettu käsinkirjoitettu tervehdys. Muutama löytö on vielä tulollaan, en malttaisi millään odottaa :-D Mitään lakon piiriin liittyvää en ole ostanut, vaikka yksi hankinta on ehkä laskettavissa vaatteeksi. Se on kuitenkin sellainen, jota tarvitaa suojaamaan  muita aarteita ja pidentää siten siis niiden ikää. ( Menikö läpi ? ) 

Jos on kiinnostunut vintage-tavaroista tai käsitöistä tai ompelusta tai taiteesta taitai... kannattaa suunnata Etsyyn. Varoituksen sana lienee kuitenkin paikallaan: siihen jää koukkuun, ihan pelkästään selailemiseen. Kyllä maailmassa on taitavia ja kekseliäitä ihmisiä, ei voi kuin ihailla. 

6 kommenttia:

  1. Etsy on ihana. Eikä siellä shoppailusta voi edes tulla huono omatunto.

    Jään odottelemaan kuvaraportteja hankinnoista :D

    VastaaPoista
  2. Olen kuullut Etsystä, mutta toistaiseksi välttänyt käymästä siellä - tähän asti. Voihan ihanuus, mitä sieltä löytyykään! Ja koska kaikkea ei voi ostaa, voi aina imuroida hyviä ideoita, joita kehittelee eteenpäin omaksi toteutukseksi.

    VastaaPoista
  3. Kuvaraporttia tulossa ! :-)

    Ideoita Etsystä tosiaan löytää on vaikka kuinka. Ne löytävät siis, jotka osaavat niitä toteuttaa, me muut sitten vain ihmetellään ja ihaillaan :-)

    VastaaPoista
  4. Ihania nuo viestit! Mä olen toistaiseksi kyennyt vastustamaan Etsyn ihmemaailmaa (lähinnä siksi, että niillä muutamalla kerralla kun olen yrittänyt, olen ollut ihan eksyksissä *lol*), mutta ehkä mun täytyy ihan vähän käydä siellä etsiskelemässä kaulakorua, jota olen vailla.

    VastaaPoista
  5. Mäkin olen vielä pysytellyt poissa. Vaikeaa on.

    Yritin jo aiemmin kommentoida, mutta eteen pomppasi vain jotain error-ikkunoita. Mutta kiva siis nähdä huivia käytössä!

    VastaaPoista
  6. Hui, en halua houkutella ketään pahoille teille ;-)

    SatuK: Blogger on välillä tosi ärsyttävä :-/ Ja huivi on ihana, se materiaali on <3

    VastaaPoista

Olen iloinen jokaisesta viestistä, ihan lyhyestä ja höpsöstäkin. Kiitos, kun piristit päivääni !