sunnuntai 29. elokuuta 2010

VAR HAR DU VARIT HELA MITT LIV ?


Olen vuosia ( no okei, en ihan koko ikääni, mutta kyllin pitkään kuitenkin ) etsinyt täydellistä, toimivaa käsivoidetta. The Body Shopin Hamppu-käsivoide on lähes sellainen. Tuoksu ( vai pitäisikö sanoa haju ) vain on niin epämiellyttävä, että tämän käyttäminen ei ole maailman mukavin kokemus. Mutta tehokasta tavaraa se on, suosittelen kaikille, joiden käsien iho kaipaa kunnollista, ravitsevaa voidetta.


Toinen ikuisuusongelma on täydellisen ripsivärin hankinta. Lumene meni lopettamaan Star Effectin, joka toistaiseksi on ollut ainoa hyvä ripsiväri pillisuorille ripsilleni. Saa antaa vinkkiä sellaisesta ripisväristä, joka tuuhentaa, pidentää, erottelee, pitää taivutukset. Toivonko liikaa vai onko ainoa vastaus ripsilisäkkeet ?


8 kommenttia:

  1. Mä vannon Macin ripsivärin nimeen. Mun ripset ei tosin ole ehkä piikkisuorat, muttei mitkään kovin kaartuvatkaan. Mä olen poukkoillut merkistä toiseen, mutta tähän olen kyllä todella tyytyväinen!

    http://www.maccosmetics.com/product/shaded/152/1580/Plush-Lash/index.tmpl

    VastaaPoista
  2. Mä kyllä vannon taas Kanebon 38C tuuhentavan maskaran nimeen! (erityisesti sen jälkeen kun kerran yksi ärtynyt nuorimies totesi aiemman maskaran levittyä työhässäkässä pitkin naamaa, että "susta kyllä näkee ettet ole nukkunut kunnolla!")

    VastaaPoista
  3. Mä en pysty käyttämään tuota hamppuvoidetta sen kamalan hajun takia. Oletko kokeillut Body Shopin manteliöljykäsivoidetta tai -tehokäsivoidetta? Ne on olleet mun korppukäsieni pelastus! Voide imeytyy tosi nopeasti, pystyy töissäkin käyttämään ja haju on PALJON miellyttävämpi kuin tuo kammohamppu.

    VastaaPoista
  4. Mäkin käytän Body Shopin mantelivoidetta. Ei aiheuta allergisellekaan oireita. Mies käyttää tuota hamppua ja väittää sitä niin hyväksi, mutta mä en ole vielä kyennyt levittämään sitä käsiini..

    VastaaPoista
  5. Kiitos, pitääkin kokeilla tuota mantelivoidetta. Se kuulostaa paljon paremmalta kuin tuo hamppuvoide. Mä en tiedä, miksi sitä hajua ei ole voitu naamioida millään ?

    Kiitos ripsarivinkeistä. Suurin ongelma mun ripsissä on se tönkköys eli vedenkestävyys on ehdoton, tämä taisikin jäädä tekstistä pois.

    VastaaPoista
  6. Olen jo pitkään käyttänyt Helena Rubinsteinin ripsareita, Lash Queen on ehdoton suosikki. Käytän myös usein vedenkestävää versiota, jonka avulla ripsari taivutuksineen kestää tarvittaessa parikin päivää putkeen (esim matkustettaessa pitkiä matkoja).

    Käsivoiteena käytän Lancomen käsivoidetta, hintava mutta hintansa väärti. Ei jätä tahmaista pintaa ja kosteuttaa silti tehokkaasti.

    Käytän muutenkin suhteellisen hintavia tuotteita, mutta netistä tilaamalla tuotteet saa huomattavasti Suomen hintoja edullisemmin:

    http://livinghygge.wordpress.com/2010/04/09/kosmetiikkaanetista/

    VastaaPoista
  7. Kiitos vinkeistä ! Kävin kurkkaamassa tuon linkin myös. FeelUniquesta olenkin tilannut, postikuluttomuus on ehdoton etu kyllä.

    Jaksan aina ihmetellyt Suomen hintoja. Esim. käyttämäni shampoo maksaa Stockalla 30 € ja Englannista sen saa tilattua kympillä, ei voi ymmärtää, ei.

    VastaaPoista
  8. Postikuluttomuus on kyllä ehdoton plussa ja helppous: tuotteiden hinnalla paketti tulee jopa omaan postilaatikkoon 2-4 päivässä. Olen myös huomannut, että esimerkiksi joissakin voiteissa hintaa voi Suomesta ostettaessa kertyä yli tuplat, esimerkiksi jotkin Lancomen voiteet voi ostaa kaupasta satasella tai netistä 35 €. Hinta vähän pompsahti :o)

    VastaaPoista

Olen iloinen jokaisesta viestistä, ihan lyhyestä ja höpsöstäkin. Kiitos, kun piristit päivääni !