keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

LISÄÄ VAALEANPUNAISTA ( ELI KESÄÄ KAUNEIMMILLAAN )







10 kommenttia:

  1. Voih, miten voi kärpäsestä saada noin nätin? Ja horsma on aina ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, vähän mä kyllä mietin, että voinko mä laittaa sen tähän.

      Horsmat on kauniita, varsinkin, kun niitä on paljon.

      Poista
  2. Meilläkin kukkii horsmapelto valtoimenaan huvilan vieressä. Kaunista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Horsmat on tosiaan kauniita. Mä tykkään tuosta vaaleanpunaisesta tosi paljon !

      Poista
  3. Ihania kuvia! Mä en koskaan vissiin kyllästy kukkakuviin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kukkakuvista pidän minäkin, niitä on koneella varmaan tuhansia... ;)

      Poista

Olen iloinen jokaisesta viestistä, ihan lyhyestä ja höpsöstäkin. Kiitos, kun piristit päivääni !